loading...
نرم افزار حسابداری قیاس
گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 61 شنبه 11 اسفند 1397 نظرات (0)

اوراق بهادار یک ابزار مالی قابل تعویض است که دارای نوعی ارزش پولی است. این نشان دهنده موقعیت مالکیت در یک شرکت دولتی معامله شده (از طریق سهام)، یک رابطه مستشاری با یک سازمان دولتی یا یک شرکت (که دارای مالکیت اوراق قرضه این شرکت است) یا حقوق مالکیت به عنوان یک گزینه است.

برای مطالعه مقاله لطفا کلیک کنید.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 61 چهارشنبه 08 اسفند 1397 نظرات (0)

 

خرید نرم افزار حسابداری ارزان قیمت

حسابداری مالی پیچیده و وقت گیر است و نیاز به نرم افزارحسابداری می باشد. صاحبان کسب و کار آن را به اندازه کافی به چالش کشیدن برای پوشش اصول،پرداخت صورتحساب و ردیابی درآمد، به رغم پاسخ به سوالات بحرانی مانند این: آیا کسب و کار ما سودآور؟ چرا سودآور است و چرا نه؟ آیا می توانیم پرداخت مالیات مورد نیاز را انجام دهیم؟ آیا باید در تجهیزات جدید سرمایه گذاری کنیم؟ آیا باید سرمایه گذاری کنیم؟ آیا میزان بودجه ما مناسب است؟ کجا و به چه صورت می توانیم هزینه ها را کاهش دهیم؟

 

 

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 72 سه شنبه 07 اسفند 1397 نظرات (0)

 

انواع خطاهای حسابداری

ممکن است خطاهای حسابداریمختلفی وجود داشته باشد   :

خطای عدم انجام: یک معامله مالی است که در اسناد ظاهر نمی شود و یا به اشتباه ثبت نمی شود، در غیر اینصورت ثبت این مورد به طور کامل فراموش می شود.

خطای کمیسیون: ضبط یک معامله برای مقدار اشتباه در حساب صحیح، از قبیل کم کردن مبلغی که باید اضافه شود.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 55 دوشنبه 06 اسفند 1397 نظرات (0)

گروه نرم افزاری قیاس به تازگی نرم افزار حسابداری ابری خود را تولید نموده است

حسابداری ابری یک اصطلاح است که برای توصیف کامپیوترهای زیادی در شبکه با استفاده از یک برنامه در همان زمان استفاده می شود. هیچ سخت افزار واقعی وجود ندارد – سخت افزار مجازی است و توسط نرم افزاری که در دستگاه های مختلف بر روی یک شبکه اجرا می شود، شبیه سازی شده است

نرم افزار حسابداری ابری نیز همچون نرم افزار حسابداری تحت وب بر بستر اینترنت قابل استفاده است، به این صورت که داده های حسابداری را می توان از هر نقطه بر روی هر دستگاه که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد در دسترس داشت.

ولیکن تفاوت عدیده ی نرم افزار حسابداری ابری با نرم افزار حسابداری تحت وب در محل ذخیره اطلاعات است، که در تحت وب شما نرم افزار را خریداری می کنید و بر روی سرور خود و یا سرور شرکت خدمات دهنده نصب می کنید ، داده های شما نیز بر روی همان سرور ذخیره و نگهداری می شود.

 

وجه تمایز نرم افزار حسابداری ابری و دیگر نرم افزارها

·         نرم افزار حسابداری ابری نرم افزاری است مشابه با سایر نرم افزارهای حسابداری با این تفات ها که اطلاعات شما بر روی هارد دیسک کامپیوترتان ذخیره نمی شود بلکه بر روی سرور راه دور ذخیره می شود، و دسترسی شما به نرم افزار بواسطه اینترنت امکان پذیر است.

·         برای استفاده از نرم افزار حسابداری ابری شما نیازی به خرید نرم افزار ندارید و همچنین امکانات سخت افزاری بخصوصی نیز نیاز ندارید، شما فقط و فقط هزینه دسترسی نرم افزار را بصورت بازه زمانی مورد نیاز خریداری می کنید.

·         با استفاده از نرم افزار حسابداری ابری دیگر نیازی به نصب و استقرار نرم افزار بر روی سیستم های خود ندارید.

·         بواسطه نرم افزار حسابداری ابری شما براحتی در هر کجایی که باشید می توانید به اطلاعات مالی وحسابداری خود دسترسی داشته باشید.

 

راه حل های حسابداری ابری اجازه می دهد تا کارکنان بخش های دیگر، ادارات راه دور یا شعبه های دیگر برای دسترسی به داده های مشابه و همان نسخه از نرم افزار نیاز به هزینه اضافی و تهیه نرم افزار دیگر نداشته باشند. از طرفی به روز رسانی نرم افزار حسابداری ابری قیاس بصورت اتوماتیک و خودکار انجام می پذیرد، بدون پرداخت هزینه اضافی.

 

مزیت

·         نمایش کسب و کار در زمان واقعی از طریق آسان برای ایجاد داشبورد و گزارش

·         تثبیت جامع مالی، گزارش دهی و تجزیه و تحلیل در سراسر شرکت های چندگانه کسب و کار

·         فرآیند نقل قول به صورت نقدی ساده که ورود مجدد داده های دستی را حذف می کند

·         کاهش اشتباهات و پردازش هزینه

·         هر جا، هر زمان ارائه گزارش هزینه، حسابرسی و بازپرداخت

 

نرم افزار ذخیره شده و دسترسی آنلاین – یک گزینه جذاب برای صاحبان کسب و کار کوچک است. هنگام استفاده از نرم افزار حسابداری ابری، وظایف IT مانند ارتقا نسخه و پشتیبان گیری داده ها توسط فروشنده نرم افزار مدیریت می شود.

منبع: گروه نرم افزاری قیاس


 

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 65 سه شنبه 19 تیر 1397 نظرات (0)

حسابداری صنعتی استاندارد با استفاده از مقادیر به نام بهره وری است که کار و مواد مورد استفاده واقعی را برای تولید خوب با آنچه که کالاهای مشابه تحت شرایط "استاندارد" مورد نیاز است، مقایسه می کند. تا زمانی که شرایط واقعی و استاندارد شبیه باشند، مشکلی بوجود می آیند. متاسفانه، روش های حسابداری هزینه های استاندارد حدود 100 سال پیش توسعه یافت، زمانی که کار مهمترین هزینه کالاهای تولیدی بود. روش های استاندارد همچنان بر کارایی کار تأکید می کنند، هرچند که در بسیاری از موارد این منبع در حال حاضر بخش بسیار کمی از هزینه ها را تشکیل می دهد.

 

هزینه های تاریخی

هزينه هاي تاريخي هزينه هايي هستند که مي توان مواد و کار را بر اساس تجربه گذشته اختصاص داد. هزینه های تاریخی طبقه بندی هزینه ها با زمان است. هزینه های تاریخی هزینه های گذشته است. هزینه های پیش بینی شده بر اساس عوامل موثر بر عناصر هزینه محاسبه می شوند. در کتاب قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، برای ثبت زمان کار، و در نهایت هزینه های تاریخی تعیین می شد.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 89 یکشنبه 17 تیر 1397 نظرات (0)

حسابداری صنعتی محاسبه هزینه تولید، خدمات را به شیوه ای دقیق و تسهیل کنترل هزینه و کاهش هزینه می باشد ولی حسابداری مالی، وضعیت و نتایج دوره فعلی یا حسابداری را در قالب سود و زیان، حساب و صورت حسابحسابداری محاسبه می کند.

 

حسابداری مالی نتایج و موقعیت کسب و کار را به دولت، اعتباردهندگان، سرمایه گذاران و احزاب خارجی گزارش می دهد. حسابداری صنعتی یک سیستم گزارشگیری داخلی برای مدیریت یک سازمان برای تصمیم گیری است.

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 480
  • بازدید ماه : 1,098
  • بازدید سال : 6,870
  • بازدید کلی : 35,408