loading...
نرم افزار حسابداری قیاس
گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 54 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

مطمئن ترین راه برای از دست دادن اعتماد مشتریان یک شرکت خدماتی، غیر قابل اتکا و غیر منصف انگاشته شدن از جانب آنها است. من این حقیقت را از طریق 40 سال پژوهش در زمینه بازاریابی خدمات، کیفیت خدمات و خدمات بهداشتی دریافته ام. شرکت ها زمانی که عملکرد ضعیفی دارند نسبت به از دست دادن اعتماد مشتریان آسیب پذیر خواهند شد به خصوص شرکت هایی که به مشتریان در یک موقعیت استرس زا سرویس می‌دهند.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 94 دوشنبه 22 خرداد 1396 نظرات (0)

نقطه آغاز اکثر آنالیزهای رقابتی طرح این سوال است: رقیب شما کیست؟ دلیل آن اینست که اکثر شرکت ها رقیب خود را یک برند، محصول و یا سرویس دیگر تلقی می‌کنند. اما رهبران و سازمان های هوشمند پا را فراتر می گذارند. سوال این نیست که رقیب شما چه کسی است بلکه سوال درست آن است که رقیب شما چه چیزی است و پاسخ این سوال چنین است: رقیب شما هر مانعی در برابر حل مشکلات انسانی و سطح بالا است که مشتری شما در مسیر تجربه خود با آن مواجه می‌شود. در حالیکه حل این مشکلات فلسفه وجودی شرکت شما می‌باشد.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 47 دوشنبه 22 خرداد 1396 نظرات (0)

قبول کنید که لحظات آسیب پذیر و در برخی مواقع شکست خورده بسیار زیادی در تجربه مشتریان وجود دارد. برای مثال با محول کردن کارها از دپارتمانی به دپارتمان دیگر و تغییر مسیرهای ارتباطی، پیچیدگی و تهدید را اضافه کرده تا در مسیر خریدها انحراف ایجاد کند همچنین این امر در بعضی مواقع به وفاداری مشتریان نیز لطمه وارد می سازد.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 150 دوشنبه 22 خرداد 1396 نظرات (0)

 

اینترنت اشیا

محصولات هوشمند، دارایی ها و تجهیزات همیشه آنلاین، دسترسی ما را به انبوه اطلاعات ممکن ساخته اند. این امر در کنار تکامل Big Data، یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی (AI) و تکنولوژی هایی مانند blockchain ما را قادر ساخته است که تکنولوژی های اطلاعاتی و عملکردی را همگرا کرده تا ماشین‌هایی هوشمندتر ایجاد کنیم و علاوه بر کاهش هزینه های مالی انتقال پیوسته دیجیتالی را امکان پذیر سازیم.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 101 دوشنبه 22 خرداد 1396 نظرات (0)

دنیای دیجیتال

جهان در حال دیجیتالی شدن است. شرکت هایی مانند Airbnb نشان داده اند که حتی سنتی ترین و قدیمی ترین صنایع و کسب و کارها نیز میتوانند تقریبا یک شبه تغییر کنند.
یک پژوهش از MIT Sloan and Delloitte نشان داده است که حدودا 90% پاسخ دهندگان پیش بینی کرده بودند که پیشرفت های دیجیتالی صنعتشان را دچار مشکل خواهد کرد. اما فقط 44% از آن ها احساس می کردند که سازمانشان به اندازه کافی برای رویارویی با این مسئله آمادگی دارد.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 63 یکشنبه 21 خرداد 1396 نظرات (0)

مقدمات مالیاتی

گسترش تعهدات دولت در عرصه اقتصادی و اجتماعی و تلاش در جهت تحقق اهدافی چون رشد اقتصادی، تثبیت قیمت ها، افزایش اشتغال، توزیع عادلانه درآمد و  هزینه های دولت را به شدت افزایش داده است. بدیهی است تامین مالی چنین هزینه هایی مستلزم ایجاد منابع درآمدی برای دولت است و در این بین، درآمدهای مالیاتی نقش مهمی را ایفا می کنند.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 98 یکشنبه 21 خرداد 1396 نظرات (0)

 

 

 

به خوبی آگاهیم که چگونه شرکت هایی مانند فیسبوک (که هیچ محتوایی ایجاد نمی کنند) و اوبر (که صاحب هیچ ماشینی نستند) در صنایع مرتبط تغییر ایجاد کرده و ارزش های جدید در کسب و کارهای مربوطه بوجود آورده‌اند. این نمونه های پر کاربرد و متحول کنندگان بنیادین دیجیتالی به دلایل قابل توجهی همچنان توانسته اند به کسب و کار موفق خود ادامه دهند و این دلایل با مواردی که همیشه ما متصور شده‌ایم متفاوت اند.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 67 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

چگونه میزان موجودی انبار را در پایان هر ماه سریع و ساده تخمین بزنیم؟
فرض کنید فروشگاهی دارید که هر کالا به طور متوسط 200 هزار تومان به فروش می‌رود و هزینه خرید آن 140 هزار تومان است. بنابراین 70% (140/200*100=70) از فروش هر کالایی، مربوط به هزینه خرید آن کالا است.
 اگر در پایان بهمن ماه موجودی انبار شما 100 میلیون تومان بوده و در طول اسفند نیز 180 میلیون تومان کالای جدید خریده باشید، بنابراین در اسفند ماه، مجموعا 280 میلیون تومان کالا برای فروش دارید ادامه مطلب ...

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 76 دوشنبه 07 فروردین 1396 نظرات (0)

 

داده‌کاوی به مفهوم استخراج اطلاعات نهان و یا الگوها و روابط مشخص در حجم زیادی از داده‌ها در یک یا چند بانک اطلاعاتی بزرگ است.
مدیریت دانش، فرایند نظام وار برای به دست آوردن، سازمان دهی، تأیید کردن، اعمال، به اشتراک گذاری، بازآوری اطلاعات دقیق و صریح برای تقویت کارهای سازمانی، افزایش مطابقت سازمانی، افزایش ارزش محصولات و خدمات موجود و یا ایجاد محصولات دانش، فرایندها و خدمات است. دانش نو ممکن است….


گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 80 پنجشنبه 12 اسفند 1395 نظرات (0)

امروزه با تخصصی شدن هر چه بیشتر کار ها و بوجود آمدن نیاز های جدید در اصناف مختلف روند های انجام کار نیز نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی را متحمل شده است از جمله این تغییرات میتوان به تغییرات در بروکراسی و هر چه بیشتر سیستمی شدن اصناف اشاره کرد که باعث شده است تصور کار کردن و زندگی کردن در فقدان ابزار های پیشرفته کامپیوتری  ناممکن شود . نیاز به ابزار پیشرفته کار و نرم افزار های مربوطه تبدیل به یکی از نیازهای روتین شده است نرم افزار های حسابداری یکی از این نیاز های اساسی و ابزار های اصلی هر کسب و کار نوپا و قدیمی بوده و هست به طوریکه روش های حسابداری کلاسیک رو به منسوخ شدن است وآینده حسابداری و صنف حسابداری به سمت مکانیزه شدن و سیستمی شدن حرکت میکند . نرم افزار های حسابداری قیاس با دید وسیع نسبت به آینده ی این صنف اقدام به ارایه راهکار های خلاقانه و استاندارد در راستای

 

تحقق این امر شده است نرم افزار های حسابداری قیاس با پوشش دادن طیف وسیعی از شغل ها مانند نرم افزار  های حسابداری قیاس مخصوص املاک ، نرم افزار های حسابداری قیاس مخصوص پیمانکاری و غیره برای نزدیک شدن به این آینده و دید تلاش میکند.

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 462
  • بازدید ماه : 1,080
  • بازدید سال : 6,852
  • بازدید کلی : 35,390