loading...
نرم افزار حسابداری قیاس
گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 45 چهارشنبه 14 تیر 1396 نظرات (0)

 

 

 

 

امروزه کسب و کارهای کمی وجود دارند که می‌توانند بدون استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فروش خود را مدیریت کنند. توانایی مدیریت کردن فروش، بازاریابی، حسابداری و سایر فرآیندها با استفاده از برنامه‌ای واحد می‌تواند برای یک شرکت مدرن بسیار مفید واقع شود و مسلما چنین نرم افزاری به سرعت به یک ضرورت تبدیل خواهد شد.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 54 یکشنبه 11 تیر 1396 نظرات (0)

هوشمندانه‌ترین تاکتیک‌های مدیریت پولی به خوبی شناخته شده و اثبات شده هستند ولی تعداد کمی از صاحبان کسب و کار تمام آنها را در امور مالی و بودجه بندی های خود به کار می‌برند.

با رویه های اصلی مالی آشنا شوید.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 47 یکشنبه 11 تیر 1396 نظرات (0)

اگر محتاط نباشید اشتباهات مالی مشخصی وجود دارند که منجر به مشکلاتی در نقدینگی شما خواهند شد. هر کارآفرین و صاحب کسب و کاری در حرفه خود مرتکب تعدادی اشتباه مالی خواهد شد.  افرادی که از حسابداری سررشته ندارند معمولا نیاز به ارتقا در حیطه دانش مالی را نادیده می‌گیرند. حقیقت آن است که با بی احتیاطی، این اشتباهات کوچک مالی و عدم پرداخت‌ها می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در نقدینگی شوند. در اینجا به 4 اشتباه مالی اشاره می‌شود که شما قادر هستید به آسانی از آن ها اجتناب کرده و خط سود خود را حفظ کنید.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 48 شنبه 03 تیر 1396 نظرات (0)

شما برای شروع یک کسب وکار هیجان بسیار زیادی دارید. شاید ایده‌ای دارید یا تنها مجذوب این فکر شده باشید که تجارت خود را راه اندازی کنید و آن را توسعه بخشید. به پذیرفتن برخی ریسک ها مثل ترک کردن کار فعلی خود و یا نداشتن درآمد برای یک مدت راغب هستید. اما تنها یک مانع لجستیکی در این میان شما را متوقف خواهد کرد: مسئله مالی و این که شما پول زیادی ندارید.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 63 شنبه 03 تیر 1396 نظرات (0)

استفاده از قدرت محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی می‌تواند جایگاه مشتریان و ناظرین را به شدت ارتقا بخشد. ولی شروع به این کار بدون داشتن دیدگاه یا تجربه‌ی قبلی می‌تواند چالش برانگیز باشد.

آشنایی با اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی بسیار ضروری است. با پیروی کردن از این قانون و در نظر گرفتن آن ها در ماکزیمم کردن کیفیت تا افزایش قیمت خرید آنلاین، شالوده‌ای خواهید ساخت که به مشتریان، برند و مهم تر از همه به درآمد خالص شما خدمت خواهد کرد.


گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 55 شنبه 03 تیر 1396 نظرات (0)

اگرچه تغییر به سوی دیجیتالی شدن بسیاری از مسایل مرتبط با اسناد را حل کرده است اما سند سازی بدون کاغذ، ذاتا رهایی از ریسک را به همراه نداشته است. در حقیقت هنگامی که اسناد دیجیتالی به  درستی مدیریت نمی‌شوند با بسیاری از ریسک های مشابهی رو به رو خواهند شد که نوع قبلی اسناد نیز با آن مواجه بوده اند.
 
به علاوه گردش کاری مدیریت نشده حول اسناد دیجیتالی منجر به هزینه های هنگفتی خواهد شد. خصوصا زمانی که ترس ناشی از محبوس شدن اطلاعات اسناد سازمان در گردش کاری نامطلوب یک سیستم پیچیده و عظیم جایگزین ترس ناشی از دیدن انبوهی کاغذ در اطراف دفتر کار شود.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 88 دوشنبه 29 خرداد 1396 نظرات (0)

پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارمندان مهمترین و اساسی ترین مساله برای یک کارفرمای خوب است. بنظر میرسد که هزینه پرداخت بموقع حقوق کارکنان مهمترین و حیاطی ترین مساله است که همواره باید مد نظر باشد. در این متن میخواهیم نحوه محاسبه حقوق و دستمزد، از جمله دستمزد ناخالص، سود و منفعت را بررسی کنیم. این بررسی می‌تواند به عنوان یک ابزار کمکی باشد تا این هزینه بزرگ و مهم را بادقت و کارایی بیشتری مدیریت کنید.


گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 56 دوشنبه 29 خرداد 1396 نظرات (0)

هر کسی تجربه‌ای وحشتناک از خدمات مشتریان به یاد دارد و داستان آن همواره با یک تماس تلفنی آغاز می شود، سپس سوالات بی موردی مطرح شده و افراد زمانی طولانی پشت تلفن  نگه داشته می شوند و در آخر این روند در حال خستگی و کلافگی شخص پایان می یابد. با این حال دقیقا این اولین تماس، زمانی که مشتری با شما برای درخواست کمک تماس می گیرد، به معنی آن است که شما بزرگترین فرصت را برای ایجاد یک ارتباط واقعی، ساخت وفاداری و حتی افزایش فروش  بدست آورده اید.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 73 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

 

همه مشتريان يکسان خلق نشده اند. اگر شما صاحب يک کسب و کار هستيد (يا فقط يک مشتري بوده ايد)، پس مي‌دانيد که برخي مشتريان نسبت به سايرين درآمد بيشتري ايجاد مي‌کنند ( و هزينه کمتري پرداخت مي‌کنند). اگر مي‌خواهيد که سود خود را حداکثر نماييد ضروري است تا دريابيد به کدام يک از مشتريان توجه کامل کرده و بر روي چه کسي سرمايه گذاري کنيد.

گروه نرم افزاری قیاس بازدید : 60 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

 

 

مشتریان ما زمانی ارزش بسیار بیشتری می یابند که:

§         به ما ایده های مفید می دهند.

§         ما را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند.

§         هزینه های ما را کاهش می دهند.

§         با ما همکاری می کنند.

§         محصولات جدید ما را امتحان می کنند.

§         ما را به مشتریان خود معرفی می کنند.

§         داده های خود را با ما به اشتراک می گذارند.

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 468
  • بازدید ماه : 1,086
  • بازدید سال : 6,858
  • بازدید کلی : 35,396